Sve se dešava online, a gde ste vi?
Pozvali smo članice YUTA da nam se 15. oktobra 2014. u 13:30 pridruže na prezentaciji softverskih rešenja za prodaju turističkih usluga. Prezentaciju smo organizovali u saradnji sa sestrinskim kompanijama agencijom Intertravel i APG Serbia & Western Balkans, i zajedno smo predstavili načine profitabilnijeg online i offline poslovanja.
Gosti prezentacije saznali su kako da odaberu pravi softver za rezervaciju hotela, aranžmana, avio karata i drugih turističkih usluga.
Želeli smo da navedemo agencije na razmišljanje o unapređenju svog online prisustva. Bio nam je cilj da im skrenemo pažnju da se veći prihodi nalaze samo na korak od njih, i da je krajnje vreme da se okrenu intenzivnijem online poslovanju!
Bilo nam je važno da istaknemo kako informacije nikad nisu bile ovako pristupačne, jer u ovoj modernoj, tehnološki razvijenoj eri, putnici mogu da se informišu sa bilo kog mesta, u bilo koje vreme i sa bilo kog uređaja – računara, tableta, mobilnih telefona.
Međutim, jasno nam je da nije samo do istraživanja putovanja, već je neophodno da sadržaj koji se nalazi online bude inspirativan za potrošača, kako bi on taj sadržaj na kraju i kupio. Dakle sve što se nalazi online je ono što određuje poslovanje jedne kompanije.
Pitali smo prisutne agencije da li znaju šta to tačno znači za njihovo poslovanje? Da li je njihov sajt pregledan na desktop, laptop, iPad računarima, i na tablet i mobilnim uređajima? Da li njihov sajt pruža jednostavno korisničko iskustvo? Da li privlači posetioce da ostanu duže na sajtu i da li im olakšava proces kupovine? Da li informacije koje pružaju svojim klijentima ciljaju njihove potrebe i omogućavaju laku i samouverenu rezervaciju na njihovom sajtu?
Nadamo se da će uskoro moći samo pozitivno da odgovore na naša pitanja…
Comments are closed.