Intertravel – korak dalje

Novi sajt agencije Intertravel sa svojim novim tehničkim rešenjima predstavlja korak dalje ne samo u odnosu na prethodnu verziju sajta nego i u odnosu na sajtove drugih agencija na tržištu.

Fokusirajući se na samog putnika i organizujući sadržaj prema potrebama putnika, tehnički smo došli do sasvim novog rešenja. Destinacija je primarna za kompletan sadržaj. Odabirom destinacije prikazujemo najpovoljnije cene na toj destinaciji za svaki dostupan proizvod koji Intertravel može da ponudi – avio karte, hoteli, aranžmani. Na ovaj način putnik može brzo i lako da dobije informaciju o cenama određenih usluga na destinaciji čime skraćuje vreme informisanja i ubrzava i olakšava planiranje putovanja i kupovinu. Sve ovo mu omogućava da sa više argumenata donese odluku i uštedi novac blagovremenom rezervacijom.

intertravel-korak-dalje-1

U skladu sa najboljim standardima i u cilju što bolje optimizacije novi sistem pruža mogućnost kreiranja landing stranica ne samo za zemlje i destinacije nego i sa same proizvode kao što su hoteli ili aranžmani. Na ovaj način je lako izvršiti pretragu i doći do tačne cene za određeni vremenski period.

Sadržaj je podeljen u dve glavne celine – Magazin i Proizvodi. Deo sa proizvodima pruža mogućnost da putnik brzo i lako može kroz samo nekoliko koraka, ne samo da se informiše o cenama dostupnih proizvoda za određene datume na destinaciji, već da uradi online rezervaciju i time sebi obezbedi željeni proizvod.

Kako bi proces kupovine na sajtu zaokružili napravljena je i mogućnost cross sale-a, odnosno mogućnost da se kupcu jednog proizvoda ponudi srodni proizvod za istu destinaciju u istom vremenskom periodu. Na ovaj način korisnik može, na primer, posle kupljene avionske karte na potvrdnoj strani da dobije i raspoložive hotele prilagođene njegovom putovanju.

Magazin predstavlja sekciju gde klijent može da provede slobodno vreme čitajući vesti, zanimljivosti, opise destinacija, promocije. Ovakvi članci imaju za cilj da korisnike sajta inspirišu na putovanje. Dodatno, kako bismo korisnika što bliže doveli do odluke o putovanju, na ovim stranicama mogu da se isporuče direktne ponude u vezi sa informacijama koje korisnik čita. Na ovaj način korisnik brzo i lako može da se informiše o ceni za određene termine na željenoj destinaciji i da, kroz samo nekoliko minuta, napravi rezervaciju.

intertravel-korak-dalje-2

Napredni sistem za prikupljanje informacija i izveštavanje redovno nam daje informacije o potrebama naših klijenata – gde i kada putuju ili bi želeli da putuju, što nam omogućava da optimizacijom određenih proizvoda ne samo stvorimo proizvod po meri svakog kupca nego i da povećamo prodaju određenih proizvoda.

Kao što smo pomenuli, putnik je uvek u prvom planu. U profilnoj sekciji putniku smo omogućili ne samo da vidi destinacije koje je ranije pretraživao nego i da utiče na svoje rezervacije. Putnik ima mogućnost da u svom profilu vidi aktivne rezervacije i da vrši njihovu promenu odnosno otkazivanje kao i da odmah dobije informaciju o uslovima otkazivanja. Na ovaj način putnik može celu proceduru da obavi online. Takođe, ne samo da štedi vreme potrebno za kontakt ili eventualan dolazak u agenciju, već je potpuno samostalan u procesu organizovanja svog putovanja.

Novi rasponsiv dizajn koji se prilagođava ekranima svih dimenzija pruža mogućnost putnicima da sa svakog mesta i u svakom trenutku, brzo i lako mogu da pretražuju, rezervišu i imaju uvid u svoje pretrage, planove i rezervacije. Ne treba posebno pominjati tendeciju Google-a da responsive sajtovima daje prioritet u izlistanim rezultatima, što će biti i zvanično sa sledećim apdejtom algoritma za pretraživanje. http://www.inc.com/samuel-edwards/it-s-official-google-to-reward-mobile-friendly-websites.html

Cilj je bio da stvorimo novi sajt sa direktnim i lakšim pristupom klijentu, i uzimajući u obzir sve što smo naveli mislimo da smo u tome i uspeli. Otišli smo korak dalje sa alatima i servisom koji Intertravel može da ponudi, što ga čini liderom na tržištu u online prodaji turističkih usluga.